ایده های حیاط خلوت روستایی: ایجاد طرح های آرامش بخش

پنجشنبه 30 دی 1400
22:22
sa

وقتی هوا گرم است، هیچ چیز بهتر از گذراندن وقت باکیفیت با دوستان و خانواده در حیاط خلوت شما نیست. در حالی که هوای تازه و آفتاب به خودی خود لذت بخش است، می توانید فضای بیرونی خود را با تزئین آن راحت تر کنید. یکی از محبوب‌ترین سبک‌هایی که پیدا می‌کنید، دکوراسیون روستیک است - در اینجا نگاهی دقیق‌تر به چیستی روستیک و اینکه چگونه می‌تواند فضای حیاط شما را ارتقا دهد، آورده شده است.

حیاط خلوت به سبک روستیک چیست؟

به زبان ساده، طراحی روستایی، طرحی ارگانیک، قدیمی و غیررسمی است. همه چیز در مورد بازگشت به زمان های ساده تر است، زمانی که مردم از اشیاء طبیعی اطراف خود برای ایجاد مناطق زندگی دنج و خانگی استفاده می کردند. با این حال، هنوز هم عملکرد فضاهای مدرن را ارائه می دهد.

مبل مدرن در پذیرایی

هدف نهایی یک حیاط روستایی ادغام خلاقیت و طراحی با زیبایی طبیعی فضای باز است. وقتی به خوبی انجام شود، یک فضای روستایی باید آرامش و سادگی را ارائه دهد و در عین حال هیجان و شخصیت را ارائه دهد.

میز جلو مبلی جدید

ایده های حیاط خلوت روستایی

چگونه یک حیاط روستایی را تزئین کنم؟

ایده حیاط خلوت روستایی

تزیین حیاط یا پاسیو روستایی شامل یافتن و چیدمان وسایل ساده و ساده ای است که به نظر خانگی یا طبیعی می رسند. بسیاری از دکوراسیون های روستیک از طرح های چوبی، خاکی، سنگی و زنگ زده الهام گرفته شده اند.

ایده های حیاط خلوت روستایی

در حالت ایده آل، فضای روستایی شما باید ترکیبی از زیبایی شناسی و عملکرد را ارائه دهد. باید از فضای باز الهام گرفته شود، اما همچنان راحتی و لذت را در اولویت قرار دهد. اگر دوست دارید این سبک را برای خود امتحان کنید، این ایده های حیاط خلوت روستایی را بررسی کنید.

https://www.sakhtemanchi.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%B7-%D8%AE%D9%84%D9%88%D8%AA/

1 | فانوس مشکی درجه یک

اگر به دنبال یک گزینه نورپردازی ساده و در عین حال باکلاس برای حیاط خلوت خود هستید، این فانوس روستایی مناسب است. قاب مشکی ظریف به طور یکپارچه با هر مبلمان حیاط، به ویژه اقلام روستایی مانند گیاهان، کاشی‌های سنگی و کاناپه‌های بدون طرح ادغام می‌شود. به جای نمایش یک نور خشن، به شما امکان می دهد یک شمع کوچک قرار دهید که منطقه را در نور معمولی و محیطی فرو می برد. آن را روی یک نرده آویزان کنید، از آن به عنوان میز مرکزی استفاده کنید، یا به طور نامحسوس آن را به گوشه ای از پاسیو خود بلغزانید.

فانوس روستایی حیاط خلوت

2 | روشنایی سبد

سبک روستیک به معنای استفاده از اقلام ساده و طبیعی است که هنوز هم زیبا به نظر می رسند. بنابراین، جای تعجب نیست که این گزینه نورپردازی منحصربه‌فرد و سبد مانند در فهرست قرار بگیرد. در حالی که فانوس شبیه یک سبد ذخیره سازی قدیمی است، هدف اصلی آن تامین نور هنگام معاشرت در حیاط خود در اعماق شب است. زمانی که از آن استفاده نمی کنید، آن را روی دیوار یا مبلمان خود قرار دهید و آن را به عنوان دکوراسیون به نمایش بگذارید.

حیاط خلوت روستایی با فانوس

3 | روشنایی قفس

این فانوس قدیمی و روستایی تماماً در مورد مدبر بودن است. به جای اینکه یک قفس قدیمی و ضخیم از بین برود، آن را به یک گزینه نورپردازی جدید و شیک برای حیاط شما تبدیل می کند. فانوس کاری را انجام می دهد که بسیاری از لامپ های مدرن و پر زرق و برق نمی توانند انجام دهند: ساده و باکلاس بمانند و در عین حال حیاط شما را منحصر به فرد جلوه دهند. نه تنها می تواند در هر جایی از فضای بیرونی شما قرار بگیرد، بلکه تضاد بین قفس تاریک و شمع روشن یک تجربه نورپردازی واقعاً بی نظیر را ارائه می دهد.

حیاط خلوت گلدان های روستیک

4 | کاشت فلز قهوه ای

با افزودن فضای سبز به حیاط خود با طبیعت ارتباط برقرار کنید. این گلدان‌های فلزی قهوه‌ای و روستایی می‌توانند میزبان هر چیزی از سرخس و کاکتوس گرفته تا گیاهان و درختچه‌ها باشند. هنگامی که گلدان ها را با فلور تازه پر کردید، متوجه خواهید شد که چگونه رنگ های سبز روشن به خوبی با طرح ساده و قهوه ای ظرف هماهنگ می شوند. می‌توانید آن‌ها را در حیاط خود پراکنده کنید یا مجموعه را در لبه پاسیو خود کنار هم بچینید.

فضای سبز نه تنها به حیاط شما حسی سبک و شاداب می بخشد، بلکه طبیعت و حومه شهر را نیز برجسته می کند (همان چیزی که روستایی بودن به آن مربوط می شود). البته، شما به ظرف مناسب برای گیاهان خود نیاز دارید. این گلدان فلزی قهوه‌ای ظاهری طبیعی و تقریباً چوبی ارائه می‌دهد که به آرامی با هر سبزی دیگر در حیاط شما ترکیب می‌شود.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون داخلی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]